reklama

Iná láska v autobuse

V autobuse sedim divam sa do zeme, z okna ulickou hladim... V tom! Zahoria lica v ozvene Tvojej chodze, vone... Si ton v tone...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Centy menis za kus papiera
co zviera tvoja hebka dlan
Srdce v nohavicka zaveli mi : Vstan!
Ty! Krajsia nez prebudena plan
Prejdes popri
Aspon na kusok sa, prosim, obzri...
...ticho...

Bozkom na prehnitych sedackach stareho autobusu
mozno zistis, ze som pekna a nie mimo tvojho vkusu
Len jednu pusu...

Nasat pormi tvoju vonu jahodoveho dzusu

Zahod strach, tak ako ja obavy
kaslime na spolucestujucich
Zvirit prach tej pozovitej oslavy
Co na tom ze si zena
a ja nie som chlapec z Oravy...
 

Michaela Halánová

Michaela Halánová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Feministicky cítiaca mizzantropka? Alebo ani nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu