reklama

...mamičke...

Mala by si vedieť, že ja vidím, čo všetko pre nás robíš...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Píšem trochu nemotorne. Verím však, že mi to prepáčiš, veď vieš, že keď ide o city... Často pôsobím trochu chladne. Ja len chcem... Mala by si vedieť, že si ťa vážim za to...

Že 30x denne prídeš do mojej izby aby si ma objala. Len tak... Z lásky...

Že ma vyhrešíš. Chceš mať zo mňa dobrého človeka.

Že ma pobozkáš... Opäť.

Že na tých, pre ktorých plačem, sa hneváš viac než ja.

Že o tretej ráno sadáš do auta a odvážaš si ma domov.

Že mi stále voláš, či som jedla.

Že mi hovoríš, aby som nezabúdala na Boha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že na teba môžem myslieť, keď je celý svet proti mne.

Že si so mnou každý večer hodinu píšeš o tom istom.

Že si do rána sedela pri mojom bratovi, hoci sme ti hovorili : „Z toho sa musí len vyspať."

Že mi aj o polnoci uvaríš paprikáš.

Že spomienka na domov vonia čistotou a láskou.

Že máš tie najteplejšie dlane.

Že v kabelke nosíš vreckovky a cukríky.

Že ešte vládzeš počúvať : „Prepáč."

Že sa hneváš len pol chvíle.

Že si sa začala učiť po anglicky. A ani nevieš, aká som na teba pyšná.

Že mi tvrdíš : „Ja si vás budem chrániť do deväťdesiatky."

Že si prišla neskoro do práce, pretože si zachraňovala cudzieho podnapitého pubertiaka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Že ma potme čakáš pred domom.

Že nezaspíš, kým sa nevrátim.

Že varíš a perieš aj svojim svokrovcom.

Že si môjmu strýkovi vymodlila lepší život.

Že na Vianoce mi dáš aj pyžamo.

Že mi jednu struhneš, keď sa nezmestím do kože.

Že okrem toho ešte stíhaš pracovať ako každý. A nechceš veriť, že to ostatné každý nerobí...

A ešte pre milión vecí, za ktoré ti v tomto živote nestihnem povedať : „Ďakujem, mami...

Michaela Halánová

Michaela Halánová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Feministicky cítiaca mizzantropka? Alebo ani nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu